Alamak.. Rahsia terbongkar..

19 Februari, 2008

Alamak.. Rahsia terbongkar..

Hehehe..

Puan EMILA YUSOF – antara self-taught designer/illustrator yang saya suka karyanya telah membuat catatan tentang Pautan Cinta #1 (direct translation – Link Love #1 – hahaha..)

Saya telah di’perangkap’nya.. beberapa kali sebelum ini juga telah menjadi mangsa tag olehnya.. cuma tidak berkesempatan untuk bertindak!

Patutlah saya kehairanan sedikit.. mengapa blog saya tiba-tiba ramai pengunjung? Sedangkan sebelum ini HARRRREEEEEM ada orang masuk ..

Ya! itulah penangan Pautan Cinta.

Terima kasih Puan. Saya perlu cari mangsa. Itu pun kalau ada!

Tinggalkan Jawapan

